Všeobecné obchodní podmínky – Doučování Pomago.cz

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztah mezi poskytovatelem služeb – Janem Svobodou, IČO 23567732, se sídlem Na Výšině 14, 466 01 Jablonec nad Nisou (dále jen „poskytovatel“) – a zákazníkem, který objednává služby doučování (dále jen „klient“).

Objednáním služby klient potvrzuje, že se s podmínkami seznámil, souhlasí s nimi a zavazuje se je dodržovat.

2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je poskytnutí služby individuálního nebo skupinového doučování dle dohody mezi poskytovatelem a klientem.

Doučování může probíhat osobně nebo online prostřednictvím nástrojů, které poskytovatel určí (např. Google Meet, Zoom apod.).

3. Cena a platební podmínky

  • Cena doučování je stanovena individuálně podle délky lekce, předmětu a formy výuky. Aktuální ceny jsou uvedeny na webu www.pomago.cz/doucovani nebo v potvrzení objednávky.
  • Platba probíhá převodem na účet uvedený na faktuře nebo po domluvě v hotovosti.
  • Poskytovatel není plátcem DPH.
  • V případě neuhrazení služby do 14 dnů od splatnosti je klient povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

4. Změny a rušení lekcí

  • Klient může zrušit nebo přesunout lekci nejpozději 24 hodin před jejím začátkem – bez poplatku.
  • Při zrušení lekce méně než 24 hodin předem nebo při neúčasti bez omluvy je účtována plná cena lekce.
  • V případě opakovaného rušení ze strany klienta si poskytovatel vyhrazuje právo spolupráci ukončit.
  • Pokud lekci zruší poskytovatel (např. z důvodu nemoci), nabídne náhradní termín nebo vrátí poměrnou část ceny.

5. Odpovědnost a průběh výuky

Poskytovatel zajišťuje kvalitní přípravu a průběh výuky dle svých odborných znalostí. Nezaručuje však konkrétní výsledky (např. zlepšení známky či přijetí na školu), protože ty závisí i na osobním přístupu a úsilí klienta.

Poskytovatel nenese odpovědnost za technické problémy při online výuce na straně klienta (nefunkční kamera, internet apod.).

6. Odstoupení od smlouvy

Klient má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od první objednávky, pokud výuka ještě nezapočala. Po zahájení poskytování služby nelze odstoupit od smlouvy s nárokem na vrácení již uhrazené částky.

7. Reklamace

V případě nespokojenosti může klient uplatnit reklamaci e-mailem na adrese jan.svoboda@pomago.cz. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od obdržení.

8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje klienta jsou zpracovávány v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů (GDPR) zveřejněnými na webu www.pomago.cz/gdpr.

9. Povinnosti klienta

  • Klient se zavazuje docházet na lekce včas a chovat se s respektem k lektorovi.
  • V případě online výuky je klient povinen zajistit si funkční zařízení a připojení k internetu.
  • Je zakázáno nahrávat, šířit či jinak reprodukovat výuku bez předchozího písemného souhlasu poskytovatele.

10. Vyšší moc

Poskytovatel nenese odpovědnost za nesplnění povinností způsobené událostmi vyšší moci (např. výpadek internetu, nemoc, zásah státu, epidemie apod.).

11. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky tvoří nedílnou součást smluvního vztahu mezi klientem a poskytovatelem. Poskytovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv měnit. Aktuální verze je vždy dostupná na webu www.pomago.cz.

Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Případné spory se řeší přednostně smírně, jinak u místně příslušného soudu podle sídla poskytovatele.